VĪZIJA
Būt skolai, kurā iegūst daudzveidīgu atbalstu un kvalitatīvu mācīšanās pieredzi kas dod iespēju veidot cieņpilnas attiecības drošā un uz izziņu un sadarbību vērstā vidē, un spējām atbilstošus akadēmiskos sasniegumus.
MOTTO
Jelgavas Centra pamatskola- mūsdienīga skola kā piedzīvojumu, iedvesmas un iespēju vieta ikvienam.
MISIJA
Skola, kura nodrošina iekļaujošu izglītību un ir radīti apstākļi ikvienam iegūt daudzveidīgu mācīšanās pieredzi, ko veido cieņpilnas attiecības, droša un uz izziņu un sadarbību vērsta vide un spējām atbilstoši akadēmiskie sasniegumi.
MŪSU VĒRTĪBAS
CILVĒKS- kopiena- iesaistos atbalstošākas, draudzīgākas un veselīgākas vides veidošanā
atvērtība- aktīvi darbojas un iesaistās dažādās aktivitātēs, pozitīvi uztveru izaicinājumus un grūtības
sadarbība- protu veidot sarunu, pieņemt un atzīt atšķirīgus viedokļus un strādāt komandā
atbildība- uzņemos atbildību par saviem vārdiem un darbiem un paredzu savas izvēles un rīcības sekas
drosme- ar savu darbību veidoju drošāku sabiedrību, stiprinot manu izpratni par drosmi dzīvot, rūpēties un pateikt nē
Metodiskais mērķis 2025./2026.mācību gadā
Vērtēšana, kas veicina mācīšanos, iekļaujot pasvadītas mācīšanās un diferenciācijas pieejas, lai ieraudzītu katru skolēnu individuāli viņa izaugsmes dinamikā.
Prioritātes
- Formatīvā vērtēšana – skolotāju sadarbība un pieredzes apmaiņa par veidiem, kā vērtēšana palīdz skolēnam izprast savas stiprās puses un vajadzības.
- Pasvadīta mācīšanās – skolēnu ieradumu veidošana, lai viņi paši plāno, uzrauga un reflektē savu mācību procesu.
- Sabalansēti summatīvie pārbaudes darbi – skolotāju sadarbība, lai darbos iekļautie uzdevumi pārbaudītu dažādu zināšanu un prasmju līmeņus, nodrošinot skolēniem iespēju parādīt gan faktu zināšanas, gan izpratni un pielietojumu.
- Diferenciācija – mācību satura, procesa un uzdevumu pielāgošana dažādiem skolēnu līmeņiem un vajadzībām.
- Individuālā izaugsmes dinamika – katra skolēna progresu apliecinošu datu un pierādījumu vākšana un izmantošana mācību procesā.
- Skolotāju profesionālā pilnveide – kopīgas mācīšanās un metodisko risinājumu izstrāde, lai praksē nostiprinātu pasvadītas mācīšanās un diferenciācijas principus.
Audzināšanas darbs
2025./2026. mācību gads – Vērtības un pašvadība.
Sasniedzamais rezultāts
Skolēni izprot un spēj piemērot skolas vērtības savā ikdienas uzvedībā, veido pirmās prasmes pašrefleksijā un spēj izvirzīt personiskus mērķus klasē un mācībās.
Prioritātes:
1. Pašvadītas mācīšanās pamatu ieviešana klasē.
2. Lasītprasmes integrēšana klasvadībā.
3. Starptautiskie projekti un skolu sadarbība.
4. EKO skolas prioritātes.
5. Veselīgas uzvedības ieradumi un klases mikroklimats.
6. Karjeras izglītības vizītkarte.
Veicamie uzdevumi:
• Individuālo mērķu izvirzīšana klasē.
• Lasītprasmes integrēšana klasvadībā.
• Pozitīvas uzvedības programmas ieviešana.
• EKO skolas vērtību iedzīvināšana klases audzināšanas stundās.
• Vērtību stāsti, ikmēneša fokuss (cieņa, drosme, atbildība).
• Kiva un SEM tēmas klasēs. Ko nozīmē būt drošam, cieņpilnam un līdzatbildīgam klases biedram.
• Vērtību nedēļa ar vecāku līdzdalību.
• Karjeras vizītkarte, profesiju stāsti.
• Darbošanās Erasmus+ projektos.