VĪZIJA
Jelgavas Centra pamatskola- mūsdienīga skola kā piedzīvojumu, iedvesmas un iespēju vieta ikvienam.
MISIJA
Jelgavas Centra pamatskola- atpazīstama, dinamiska izglītības iestāde, kurā iegūst kvalitatīvu izglītību un ir radīti labvēlīgi apstākļi ikviena izaugsmei vidē, kas veicina patstāvību un sadarbību, atbildīgu cilvēku izaugsmi ar plašu redzesloku un labām sociālām prasmēm dzīvei mūsdienu mainīgajā pasaulē.
MĒRĶIS
Izglītības vide, kas nodrošina kvalitatīvu, pieejamu, uz katru skolēnu vērstu izglītības procesu attīstošā un drošā izglītības procesā.
VĒRTĪBAS
CILVĒKS- kopiena
atvērtība, sadarbība, atbildība, drosme
Galvenie uzdevumi 2023./2024.mācību gadā
Skolā Ieviest un realizēt aktīvās mācīšanās un diferenciētas pieejas modeli, nodrošinot jēgpinu formatīvās vērtēšanas procesu un attīstot atgriezeniskās saites sniegšanas un saņemšanas, tekstpratības paņēmienus un starēģijas un jēgpilnu tehnoloģiju izmantošanu mācību procesā, tā nodrošinot vienlīdzīgas iespējas un pieejamu iekļaujošu un kvalitatīvu izglītību ikvienam;
Radīt un attīstīt atbalsta sistēmu skolēniem un skolotājiem, lai nodrošinātu fizisko un emocionālo drošību un labizjūtu mācīšanas un mācīšanās motivācijas paaugstināšanai;
Radīt iespējas un motivēt skolēnus iesaistīties un darboties interešu izglītības pulciņos, izkopt un attīstīt prasmes mākslas, kultūras un sporta jomās, veicināt fiziskās un garīgās veselības attīstību;
Aktivizēt izglītības iestādes personāla, skolēnu, skolotāju un vecāku sadarbību, pilnveidot vecāku un skolas pašpārvaldes līdzdalību mācību un audzināšanas procesā;
2023./2024.mācību gada metodiskā darba tēma
Skolēns uzrauga savu mācīšanās procesu un uzlabo savus mācīšanās rezultātus, aktīvi iesaistoties mācību procesā, izmatojot skolotāja piedāvātās tekstpratības, diferenciācijas, formatīvās vērtēšanas un atgriezeniskās saites sniegšanas un saņemšanas stratēģiju iespējas
Individuālie mērķi skolas vadības komandai 2023./2024.mācību gadā
60% Izglītojamo vecāki, 75% pedagoģiskais personāls un darbinieki sadarbojas un iesaistās izglītības iestādes mērķu sasniegšanā, tā nodrošinot fizisko, emocionālo drošību un labizjūtu izglītības iestādē. (A.Ozoliņa)
Pedagogi izprot un realizē vienotas mācību sasniegumu vērtēšanas prasības skolā, vadot kvalitatīvu mācību procesu, tā veicinot pedagogu un skolēnu atbildību par mācību sasniegumu kvalitāti atbilstoši individuālajām spējām. (A.Veidemane)
Izveidota darboties spējīga un efektīva atbalsta sistēma skolā. Atbalsta komandai ir noteiktas atbildības jomas un skaidras darba prioritātes, veicinot skolēnu sasniegt iespējami augstus mācību rezultātus atbilstoši individuālajām spējā. (V.Pranča)
Balstoties uz ierobežotajiem cilvēku un vides resursiem, nodrošināta nepārtraukta mācību procesa organizācija skolā un jauno tehnoloģiju jēgpilna lietošana. (A.Soroka)
Sadarbībā ar klašu audzinātājiem, mācību priekšmetu un interešu izglītības skolotājiem izglītojamie iesaistās mācību procesā un ārpusklases darbā, akcentējot izglītības iestādes un ikviena indivīda vērtības. (I.Siliņa, A.Spure)