Jelgavas Centra pamatskolas MISIJA:
- Atpazīstama, dinamiska izglītības iestāde, kurā iegūst kvalitatīvu izglītību un ir radīti labvēlīgi apstākļi ikviena izaugsmei vidē, kas veicina patstāvību un sadarbību, atbildīgu cilvēku izaugsmi ar plašu redzesloku un labām sociālām prasmēm dzīvei mūsdienu mainīgajā pasaulē.
Jelgavas Centra pamatskolas VĪZIJA:
- Mūsdienīga skola kā piedzīvojumu, iedvesmas un iespēju vieta ikvienam.
Jelgavas Centra pamatskolas MĒRĶIS:
Izglītības vide, kas:
- palīdz bērniem augt priecīgiem, zinošiem, prasmīgiem, pašapzinīgiem, protošiem sadarboties un uzņemties atbildību, pieņemt lēmumus un sasniegt savus mērķus;
- ir drošs pamats skolēnu konkurētspējai turpmākajā izglītības ieguvē un karjeras izvēlē, pētot un ieviešot labākās mācību pieejas un integrējot tās mācību procesā;
- ir multifunkcionāla fiziskā vide (runājošās sienas, tehnoloģijas, ergonomisks telpu iekārtojums, bibliotēka- informācijas centrs, attīstošās spēles, nodarbes);
- ir daudzkulturāla valodas vide;
- vecākiem un skolotājiem sniedz iespēju nepārtraukti sadarboties un pilnveidoties.
Jelgavas Centra pamatskolas VĒRTĪBAS:
CILVĒKS- skolēni- skolotāji- vecāki- kopiena
atvērtība, sadarbība, atbildība, līdzdalība, drosme
2021./2022.m.g. mācību darba prioritātes:
1. Pilnveidot kvalitatīvu mācību stundu:
- katrā stundā izvirzot sasniedzamo rezultātu un stundā realizējot formatīvo vērtēšanu;
- ieviešot aktīvās stundas modeli, kurā skolēni sadarbojas (darbs grupās, pāros);
- realizējot diferencētu mācību pieeju.
2. Mācību jomās kopīgi plānot mācību saturu, plānojot un vienojoties par kopīgiem sasniedzamajiem rezultātiem (tematiskie plāni).
3. Iekļaujošā izglītība. Mācību procesu plānot, ievērojot bērnu ar mācību grūtībām un traucējumiem vajadzības.
2021./2022.m.g. metodiskā darba sasniedzamais rezultāts:
Strādājot grupās, skolēni paši sadala pienākumus un vienojas par savai grupai ērtu un produktīvu darba veidu, izvērtē grupas darbu.
Galvenie uzdevumi:
- Ieviest un realizēt aktīvās mācīšanās un diferenciētas pieejas modeli skolā, sadarbojoties skolēniem grupās, un nodrošinot vienlīdzīgas iespējas un pieejamu iekļaujošu un kvalitatīvu izglītību ikvienam,
- Radīt un attīstīt atbalsta sistēmu skolēniem un skolotājiem, lai nodrošinātu fizisko un emocionālo drošību un labizjūtu mācīšanas un mācīšanās motivācijas paaugstināšanai.
- Radīt iespējas skolēniem darboties interešu izglītības pulciņos, izkopt un attīstīt prasmes mākslas, kultūras un sporta jomās, veicināt fiziskās un garīgās veselības attīstību.
- Aktivizēt izglītības iestādes personāla, skolēnu, skolotāju un vecāku sadarbību, pilnveidot vecāku un skolas pašpārvaldes līdzdalību mācību un audzināšanas procesā.