VĪZIJA
Būt skolai, kurā iegūst daudzveidīgu atbalstu un kvalitatīvu mācīšanās pieredzi kas dod iespēju veidot cieņpilnas attiecības drošā un uz izziņu un sadarbību vērstā vidē, un spējām atbilstošus akadēmiskos sasniegumus.
MOTTO
Jelgavas Centra pamatskola- mūsdienīga skola kā piedzīvojumu, iedvesmas un iespēju vieta ikvienam.
MISIJA
Skola, kura nodrošina iekļaujošu izglītību un ir radīti apstākļi ikvienam iegūt daudzveidīgu mācīšanās pieredzi, ko veido cieņpilnas attiecības, droša un uz izziņu un sadarbību vērsta vide un spējām atbilstoši akadēmiskie sasniegumi.
MŪSU VĒRTĪBAS
CILVĒKS- kopiena- iesaistos atbalstošākas, draudzīgākas un veselīgākas vides veidošanā
atvērtība- aktīvi darbojas un iesaistās dažādās aktivitātēs, pozitīvi uztveru izaicinājumus un grūtības
sadarbība- protu veidot sarunu, pieņemt un atzīt atšķirīgus viedokļus un strādāt komandā
atbildība- uzņemos atbildību par saviem vārdiem un darbiem un paredzu savas izvēles un rīcības sekas
drosme- ar savu darbību veidoju drošāku sabiedrību, stiprinot manu izpratni par drosmi dzīvot, rūpēties un pateikt nē
Galvenās prioritātes 2024./2025.mācību gadā
1.Formatīvais vērtējums kā ikdienas diferencēta mācību procesa sastāvdaļa, digitālo rīku izmantošana formatīvās vērtēšanas procesā.
2. Skolā ieviesta un realizēta vērtēšanas sistēma, kas veicina izaugsmi un mācīšanos, ieraugot katru skolēnu individuāli viņa izaugsmes dinamikā.
3. Izstrādāta un rezultatīvi strādā atbalsta sistēma skolēniem ar augstiem mācību sasniegumiem un skolēniem ar mācīšanās grūtībām.
4. Pedagogu savstarpējās mācīšanās un kopīga mācību procesa plānošanas sistēma skolā.
5. vienota izpratne par faktoriem, kuri ietekmē emocionālo drošību. Skolas darbībā iesaistītie veido pozitīvas, cieņpilnas un taisnīgas savstarpējās attiecības.
2024./2025.mācību gada metodiskā darba tēma
Vērtēšana, kas veicina izaugsmi un mācīšanos, ieraugot katru skolēnu individuāli viņa izaugsmes dinamikā.
2024./2025.mācību gada audzināšanas darba prioritāte
Iekļaut audzināšanas darbā aktivitātes, kas attīsta uz kompetencēm balstītas prasmes, lai rosinātu skolēnus domāt un būt līdzatbildīgiem par apkārtējiem procesiem, un personīgās aktivitātes nozīmi sabiedrisko notikumu veidošanā un dzīves kvalitātes uzlabošanā.
Skolas vadības komandas individuālie mērķi 2024./2025.mācību gadā
60% Izglītojamo vecāki, pedagoģiskais personāls un darbinieki sadarbojas un iesaistās izglītības iestādes mērķu sasniegšanā, tā nodrošinot fizisko un emocionālo drošību un labizjūtu izglītības iestādē. (A.Ozoliņa)
Pedagogi izprot un realizē vienotas mācību sasniegumu vērtēšanas prasības skolā, vadot kvalitatīvu mācību procesu un veicinot skolēnu atbildību par mācību sasniegumiem atbilstoši individuālajām spējām. (A.Veidemane)
Izveidota darboties spējīga un efektīva atbalsta sistēma skolā, izstrādājot atbalsta komandai un pedagogiem atbildības jomas un skaidras darba prioritātes un virzot skolēnus sasniegt iespējami augstākus mācību rezultātus atbilstoši individuālajām spējām. (V.Pranča)
Balstoties uz ierobežotajiem cilvēku un vides resursiem, nodrošināt nepārtrauktu mācību procesa organizāciju skolā un jauno tehnoloģiju jēgpilnu lietošanu. (A.Soroka)
Izveidota audzināšanas un ārpusklases darba sistēma, kurā aktīvi iesaistās pedagogi, izglītojamie un vecāki, izprotot un akcentējot izglītības iestādes un savas vērtības. (I.Siliņa, E.Zilgme)